دومین هنرواره عاشورایی کرمان میزبان طراحان پوستر می شود

دومین هنرواره عاشورایی کرمان میزبان طراحان پوستر می شود
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از برگزاری دومین هنرواره عاشورایی کرمان با حضور اساتید برجسته کشوری و هنرمندان گرافیک استان خبر داد.
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر :  ۱۱۰۷۸۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، سیدجوادمیرحسینی با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، دومین هنرواره عاشورایی کرمان به همت شهرداری کرمان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور اساتید برجسته کشوری، مجتبی مجلسی و حامد مغروری با هدف بهره مندی از ظرفیت های واقعه کربلا در زمینه خلق آثار تجسمی در زمینه پوستر و بیرق با موضوع ایده یابی و تکنیک های اجرا و کامپوزیت نهایی در زمینه حماسه عاشورا  برگزار می‌شود.

 

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن دعوت از علاقه‌مندان به حضور در این هنرواره عاشورایی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این هنرواره عاشورایی می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۰۰۰ ارسال نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه طی سه روز برگزار می شود تصریح کرد: آثار برگزیده در این هنرواره بعد از داوری توسط هیات داوران، طی مراسمی تقدیر و در دهه اول محرم امسال در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظر