معاون هنری حوزه هنری کشور:

کرمان ظرفیت های عظیمی در تولید آثار هنری دارد

کرمان ظرفیت های عظیمی در تولید آثار هنری دارد
معاون هنری حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری بر تولید محتوا و آموزش در ارتباط با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمرکز دارد و استان کرمان در این امر ظرفیت های عظیمی دارد.
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر :  ۱۳۵۳۰۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کرمان، مجدالدین معلمی ظهر امروز، در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در تمام رشته های هنری تولید آثار از مکتب شهید سلیمانی در حال تولید است، گفت: حوزه هنری بر تولید محتوا و آموزش در ارتباط با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمرکز دارد و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا دبیرخانه و ستاد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری کشور تاسیس شده است.

معلمی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که عمر ما را در مسیر مکتب شهید حاج قاسم قرار داده است، اظهار داشت: تولیدات حوزه هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه وجوه مختلف شهید سردار سلیمانی نیاز به گفتمان‌سازی دارد ادامه داد: آثار تولید شده و در حال تولید را رصد کردیم و آنها که قابلیت عرضه به‌شکل هنری دارند شناسایی شده‌اند.

معلمی با اشاره به اینکه در تمام رشته‌های هنری تولید آثار از مکتب شهید سلیمانی در حال تولید است گفت: استان کرمان ظرفیت‌های عظیمی در تولید آثار هنری دارد.

معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه امروزه افراد زیادی هستند که قصد سفر به کرمان و زیارت مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند گفت: بیش از 10 سرود فاخر در حال تولید است که با همکاری صدا و سیما در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار کتاب آماده رونمایی است که یکی از این کتاب‌ها به نویسندگی نویسنده کرمانی آماده شده و کتاب بسیار خوبی در رابطه با شهید سلیمانی است، افزود: برنامه داریم در کتب انتخاب شده به یک میلیون تیراژ برسیم و این ظرفیت وجود دارد.

معلمی با اشاره به اینکه ساخت سردیس و تندیس از شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر کارهای تولیدی است که توسط حوزه هنری کشور پیگیری می‌شود گفت: چهار اثر با چهار استاد بزرگ حوزه تجمسمی هماهنگی تولید شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این آثار در سوریه نصب می‌شود افزود: یک اثر در مشهد مقدس نصب خواهد شد و بنا داریم که یکی از این آثار را در کرمان نصب کنیم که در حال هماهنگی است.

ارسال نظر