کارگاه داستان نویسی پیشرفته در حوزه هنری کرمان برگزار می شود

کارگاه داستان نویسی پیشرفته در حوزه هنری کرمان برگزار می شود
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان از برگزاری کارگاه پیشرفته داستان نویسی خبر داد
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر :  ۱۵۲۵۸۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، علیرضا اسلامی با بیان خبر فوق گفت:  ادبیات داستانی در روزگار ما بیش از پیش اهمیت دارد؛ اگر ادبیات داستانی ما قوی باشد تاثیر آن در هنرهای دیگری همچون هنرهای تصویری و نمایشی به زیبایی خودنمایی می­کند.

 

مسئول واحد آموزش و پژوهش  حوزه هنری کرمان با بیان اینکه پیش از این دو دوره کارگاه داستان نویسی در سطح مقدماتی برگزار شده است اظهار کرد: کارگاه آموزش داستان نویسی در سطح پیشرفته جدیدترین برنامه آموزشی ما در سطح استان کرمان است که در بستر فضای مجازی برگزار می­ شود.

 

علیرضا اسلامی با اشاره به سابقه درخشان نویسندگان کرمانی درباره مدرس کارگاه داستان نویسی پیشرفته  تصریح کرد: مدرس کارگاه داستان نویسی پیشرفته آقای محمدعلی رکنی، نویسنده مطرح استان کرمان است که در کارنامه ایشان جوایزی همچون جایزه جلال آل احمد و جایزه کتاب سال شهید غنی پور دیده می شود .

 

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه­‌مندان به شرکت در کارگاه داستان نویسی پیشرفته می توانند با ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۴۱۰۰۰ درخواست خود را جهت شرکت در این کارگاه ثبت کنند و یا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۲۶۲۶۷۰ داخلی ۹ تماس حاصل فرمایند و یا به حوزه هنری استان کرمان (به آدرس: خیابان امام خمینی(ره) کوچه شماره ۸) مراجعه نمایند.

ارسال نظر