مدیر عامل سوره‌مهر:

۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی از تولیدات مراکز استانی راهی بازار نشر شد

۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی از تولیدات مراکز استانی راهی بازار نشر شد
علی‌اکبر شیروانی مدیر عامل انتشارت سوره مهر از نشر ۵۵ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات مراکز استانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر :  ۱۵۶۰۲۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، علی‌اکبر شیروانی مدیرعامل سوره مهر با حضور در نشست رؤسای مراکز استانی حوزه هنری به بحث و گفت‌وگو پیرامون حوزه نشر کتاب پرداختند.

مدیر عامل انتشارات سوره مهر با بیان این نکته که در بهمن‌ماه و اسفندماه کتاب چاپ اول نداریم تصریح کرد: در این دوماه تمام تمرکز ما بر تأمین کتاب‌های پر فروش برای شب عید است و گاهی نیز بخشی از تأخیر چاپ‌ کتاب به همین دلیل است.

شیروانی در ادامه اظهار کرد: تا کنون بیش از ۵۵ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات مراکز استانی را راهی بازار کرده‌ایم و ده‌ها تجدید چاپ نیز داشته‌ایم.


وی بیان کرد: در اکثر انتشارات‌ها، طراحی جلد جز اختیارات ناشر است و سوره‌مهر هم بر اساس موضوع و مفهوم کتاب، توسط بهترین و باسابقه‌ترین هنرمندان گرافیست طراحی جلد‌ را بین ده تا بیست روز انجام می‌دهد و گاها با اختلاف سلیقه مولف مواجهه می‌شویم که طراحی دوباره آن تحمیل هزینه اضاف‌ست.

مدیر عامل انتشارات سوره مهر ضمن اشاره‌ به تعدادی از مشکلات حوزه نشر کتاب تأکید کرد: برخی از دخل و تصرف مولفان برای مثال اضافه کردن متن، باعث افزایش زمان فرایند چاپ کتاب و زحمت چندباره همکاران می‌شود که امیدوارم کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

ارسال نظر