سعید لشکری: سند تحول ۱۲ استان از مراکز استانی تصویب شده‌است

سعید لشکری: سند تحول ۱۲ استان از مراکز استانی تصویب شده‌است
دبیرکارگروه طرح تحول حوزه هنری از تصویب سند بیست استان از مراکز استانی تا فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر :  ۱۵۶۰۲۸


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، در دومین روز از چهلمین نشست رؤسای مراکز استانی، مدیران مراکزی که سند تحولی آن‌ها پیش از این تصویب شده‌بود به ارائه آن پرداختند و به سوالات حاضران نیز پاسخ دادند.

سعید لشکری دبیر کارگروه طرح تحول در حاشیه دومین روز از چهلمین نشست رؤسای مراکز استانی گفت: از یک و نیم سال پیش که امر تحول در استان‌های حوزه هنری آغاز شده‌است تا کنون سند تحول دوازده استان به تصویب رسیده‌است.

وی با اشاره به انتصابات جدید در مراکز استانی تصریح کرد: هشت مرکز استان تا فروردین‌ماه از سند تحول خود دفاع می‌‌کنند و باقی مراکز به دلیل انتصاباتی که داشتند در مرحله تدوین سند هستند.

لشکری در ادامه بیان کرد: جلسه ارائه در نشست چهلم در دو نوبت و با هدف آشنایی با برنامه‌های استان‌هایی که از سند خود دفاع کرده‌اند به‌جهت هم‌افزایی و هم‌کاری مشترک و همچنین یادگیری فرایند توسط مراکزی که در حال تدوین سند خود هستند برگزار می‌شود.


در این جلسه که در بخش‌هایی از آن با حضور حجت‌السلام محمد قمی همراه بود، مجید عسکری ا‌ز خراسان رضوری، صادق کوچک زاده ا‌ز یزد، مهدی معصومی گرجی از مازندران، امیر رجبی از اردبیل، سیدمحمدحسین بلاغی از آذربایجان شرقی، امیر نعمتی از زنجان، محمد امام قلی‌پور از قزوین و... سند تحول مرکز خود را به حاضران ارائه کردند.


گفتنی‌است چهلمین نشست رؤسای مراکز استانی حوزه هنری با شعار «سیمرغ هنر انقلاب اسلامی در آسمان گام دوم» از سوم تا پنجم اسفندماه به مدت سه روز در شهر کرمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر