
بریجیت رایلی در کارگاهش
"اُپ آرت" با رشته ی قدرتمند ایهام، به "پاپ آرت" متصل است و این شباهت گسترده در تمامی آثار تکرار می شود. به سادگی در می یابیم حقه هایی که در این گونه آثار میبینیم همان قدر که سرگرم کننده اند، فریبنده نیز هستند. تاثیراتی که در هر یک از آن ها می بینیم (هرچند اندک) اما معمولا متحیر کننده اند. "اُپ آرت" کم کم رشد کرد و دیری نپایید که به تدریج بر دنیای گرافیک تاثیر گذاشت و بر هر چیزی، از کارت تبریک تا کاشی های حمام و لباس های مد روز، پدیدار شد. باید به خاطر داشت که "بریجیت رایلی" Bridget Riley بارها به دزدی از طرح هایش اعتراض داشت و گرافیست های متخطی را از سراسر اروپا به دادگاه کشاند.
آثار خلاقانه ی "بریجیت"، هوش از سر همه پرانده بود و بسیاری به سرعت آثاری جعلی از آن ها خلق کردند. "رایلی" نیز مانند "وازارلی" همیشه درگیر خلق آثار زیبایی شناسانه ی خود به دنبال کشف نقش احساس و مشاهده در خلق زیبایی بود.

زنگ6/ اکریلیک روی پلی استر/ 2015

پیش طرح یکی از آثار

آب مروارید3/ 1967

نقاشی رنگ زمینه/ 1981

مطالعات خام/ 1962

پادشاه رقص/ 1993

دو آبی/2003

نقاشی های منحنی 2011-2014/ موزه راجستان